hallo allemaal - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van edwin - WaarBenJij.nu hallo allemaal - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van edwin - WaarBenJij.nu

hallo allemaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg edwin

03 Oktober 2006 | Tanzania, Mwanza

Hallo allemaal, vanuit een zonnig en warm Tanzania. Gistermiddag zijn we de grens met Tanzania over gegaan. Na de nodige formaliteiten, nam 1 1/2uur in beslag. Uganda uit Tanzania weer in. Met alle nodige formulieren en stempels. Maar rond 16:30uur waren we in Tanzania. Toen was het nog een uur rijden naar de de havenplaats waar de veerboot lag. Eerst hebben we aan het strand wat gegeten, en zijn rond 20:30uur naar de boot gegaan. Om 21:30is de boot vertrokken. Was wel een gaaf gezicht de boot werd eerst vol geladen met bananen. Na een uurtje varen kwamen we in een andere plaats waar nog meer bananen aan boord kwamen. Rond is de boot dan echt vertrokken. We hadden allemaal een 2-pers hut. En rond 06:30uur kwamen we aan in Mwanza. Morgen gaan we weer het wild zien. Serengeti.
Voor de rest alles oke. Allemaal de groeten. Pa & Ma , Ruud, Monique en natuurlijk Marit. Heb al veel foto;s
Groetjes, Edwin

• 03 Oktober 2006 - 10:45

Ruud Monique & Marit:

Hé Ed,
    Leuk dat je op deze manier even laat weten hoe het daar is. Zo te lezen vermaak je je prima. Hier is ook alles goed. Bij ons is het weer alleen stukken minder. Nog veel plezier en geniet er van. Groetjes en een hele dikke kus van Marit. (snurk, snurk, snurk), ze ligt momenteel te slapen.

• 03 Oktober 2006 - 11:11

Annemarie:

Hallo wereldreiziger, ze hebben dus zelfs internet in de rimboe!! Succes met wild spotten, en kijk uit voor de Rhino's he...haha
    Veel plezier nog! groeten annemarie

• 03 Oktober 2006 - 18:46

Pa En Ma:

leuk je berichtje gelezen te hebben wij vinden het erg leuk dit zo te kunnen volgen via de pc groetjes pa en ma