het is bijna zover...... - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van edwin - WaarBenJij.nu het is bijna zover...... - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van edwin - WaarBenJij.nu

het is bijna zover......

Door: edwin

Blijf op de hoogte en volg edwin

08 Oktober 2011 | Nederland, Maassluis

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, de reis naar Nepal gaat bijna beginnen.

Morgen avond om 18;55uur vrekken we vanaf Schiphol, en vliegen dan eerst naar Parijs. En vandaar vliegen we naar Doha[Qatar].En dan het laatste stuk van Doha naar Kathmandu [Nepal]. Waar we plaatselijke tijd rond 16:40 uur landen.

Waar we 2 dagen voor ons zelf hebben, en dan de donderdag begint het echte werk.... De trekking- Annapurna.

Groetjes Edwin

• 08 Oktober 2011 - 17:39

Koos En Marja:

Wij wensen je een mooie reis en veel succes.
    Leuk om je weer te volgen.
    Groeten!!

• 09 Oktober 2011 - 07:56

Miranda:

Hi Edwin!
    Ben je er klaar voor?!?!
    Echt heel stoer hoor om zo'n trekking te gaan doen, heel veel succes!!!
    Miranda

• 09 Oktober 2011 - 10:45

Willem:

hoi Edwin,

goeie reis en veel succes.

• 09 Oktober 2011 - 20:00

Linda:

Inmiddels ben je al op weg.

Ik wens je een fantastische reis en lees graag weer mee over je fantastische avonturen

• 10 Oktober 2011 - 19:41

Pa En Ma:

we hopen dat je een goede vlucht heb gehad wij wachten ook op een leuk verslag groetjes tot mails

• 11 Oktober 2011 - 17:12

Pa En Ma:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen het lijkt ons een heel apart land het eten zal misschien anders zijn als bij ons met ma gaat het ook al weer goed de gasten zijn ook weer geweest dus het is weer rustig groetjes pa en ma