trekking afgelopen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van edwin - WaarBenJij.nu trekking afgelopen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van edwin - WaarBenJij.nu

trekking afgelopen

Door: edwin

Blijf op de hoogte en volg edwin

28 Oktober 2011 | Nepal, Pokhara

Hallo allemaal,

Fijn om jullie reacties te lezen. Ja was wel even schrikken,maar gelukkig gaat alles weer goed.

Na de overnachting afgelopen zondag,ben ik maandag weer begonnen aan de trip. Van Pokhara ben ik met een taxi naar Nayapul gebracht.En tochtje van 1,5 uur over slechte tot zeer slechte wegen.Werdt aardig door elkaar geschut......Maar we waren er.

Rond 09:00uur zijn we daar weer aan het vervolg van de trekking begonnen. Na ruim een dag geklommen te hebben, kwamen we aan bij ons overnachtingslodge in Ulleri. De volgende ochtend weer vroeg vertrokken, voor de volgende lodge. Dit was in Ghorepani. Hier kwamen we begin van de middag aan. 2 dagen gelopen, en bijna 2000mtr. geklommen, en duizenden treden omhoog geklommen.

En afgelopen woensdag ben ik de groep tegemoet gaan lopen...
En ja hoor daar kwamen de eerste aan. Natuurlijk blij om mij weer te zien. En dat het weer goed met mij ging.
Toen met de laatste weer terug gelopen naar Ghorepani gelopen.

Was ook weer blij om de groewp na bijna een week weer terug te zien.

's middags leeker wat spelletjes gedaan........

En afgelopen donderdag zijn we om 05:00uur vertrokken voor de Sunrise bij Poonhill.
En was best een pittige klim.....In het donker, en dan ca 400mtr klimmen. En eenmaal boven aangekomen was het koud........het had er gevroren...... Na een tijdje kwam de zon op, en zag je de bergen zeer goed.

Na een poosje zijn we weer naar beneden gelopen, waar het ontbijt klaar stond.
Om 08:30 zijn we vertrokken, voor de afdaling naar Nayapul.
Het was bijna alleen maar afdalen......ben het aantal tredes vergeten, maar meer dan duizenden ......
Als ik er nog aan denk........Maar niet doen.
Om 16:30 uur kwamen we dan aan in Nayapul. Hier is het einde van de trekking. Lekker wat gedronken en wat bananen op......
En een uurtje later zijn we met de bus vertrokken naar Pokhara, waar we weer zitten in het Hotel, waar ik vorige week ook al eens was.
's avonds lekker gegeten. En vanochtend lekker uitgeslapen, en lekker in de loop van de ochtend wat gegeten. 's middags met een aantal van de groep een bootje gehuurd en op het Phewa Lake gevaren.......

En nu dus even lekker internetten, van alles weer op de hoogte....

En morgen gaan we Paragliding. Spannend....

Dit was weer even een up date,

Gr. Edwin

• 28 Oktober 2011 - 11:50

Annemarie:

Fijn dat het weer goed met je gaat! Veel plezier nog verder, met al je avonturen!

• 28 Oktober 2011 - 11:51

Elly Sieders :

Hoi Edwin,

gelukkig dat je weer opgeknapt bent. Ik vermoedde dat je last had van hoogteziekte maar nu ik lees dat je weer 2000 m hebt geklommen en je niet schrijft dat je weer last hebt gekregen, zal het wel geen hoogteziekte geweest zijn. Gelukkig maar want uit ervaring weet ik dat dat verre van leuk is. We blijven je volgen.

Groetjes van Jan en Elly Sieders.

• 28 Oktober 2011 - 13:56

Pa En Ma:

fijn dat het goed gegaan is en weer leu kom weer bij de groep te zijn hier gaat alles goed groetjes en veel plezier

• 28 Oktober 2011 - 14:30

Linda:

Fijn dat het weer goed met je gaat!

• 28 Oktober 2011 - 17:45

Ruud, Monique & Kids:

Hoi ed, je hebt ons wel laten schrikken, fijn te horen dat alles nu weer goed gaat en dat je weer bij de groep bent. Geniet nog even van je laatste dagen. Alvast een goede terugvlucht. Namens de kinderen nog bedankt voor de kaarten en een dikke kus.

Groeten van ons allemaal

• 28 Oktober 2011 - 18:03

Koos En Marja:

Hoi Edwin,
    Nog even genieten en dan weer op huis aan.
    Fijn dat je je nu weer goed voelt.
    Goeie terugreis gewenst en groeten.

• 29 Oktober 2011 - 12:25

Anke :

hoi edwin heb net je avonturen gelezen hoeveel treden waren het ook al weer ha ha geniet nog maar van de omgeving want voor je weet zit het er weer op een goede terug reis van ons allemaal

• 30 Oktober 2011 - 10:04

Miranda:

Ik word al moe bij het lezen van al je geloop en trappen!!
    Fijn dat je weer met de groep herenigd bent!