Paragliding - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van edwin - WaarBenJij.nu Paragliding - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van edwin - WaarBenJij.nu

Paragliding

Door: edwin

Blijf op de hoogte en volg edwin

30 Oktober 2011 | Nepal, Pokhara

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we met z'n zevenen wezen Paragliden.
Vanuit Pokhara zijn we met een jeep de bergen in gereden.

Boven aangekomen wat instructie's gehad, en toen was het zover.

Ik werdt aan de man achter mij gekoppeld,en toen trok hij het scherm de lucht in, zodat hij wind pakte. En toen moesten we rennen........
Na een aantal meters hieldde grond op.......maar dan val je in een soort vrijval, en ineens wordt de in delucht getrokken.
Dit was een super gaaf gevoel. En dan draai je weer op de thermiek,en vlieg je weer over de bergen.
Er zaten best veel in de lucht, denk wel 15 a 20 paragliders.
Na een tijdje gingen we dalen,richting het meer va Pokhara. En dat was wel wat heftiger, want dan maak je flinke bochten. En dan voel je best je maag wel........Want je ziet het meer in de diepte liggen.
En toen werdt de landing ingezet, en landde we op de juiste plek, langs het meer[gelukkig niet in het water]

Het was echt super gaaf, zo vrij in de lucht te hangen.......
En na mij kwamen de anderen ook, allemaal vonden ze het super.

Toen lekker wat in Pokhara gegeten met de Paragliding groep.......

En voor vandaag zijn we met de helft van de groep hier in Pokhara gebleven.Vanochtend is de helf al naar Kathmandu gegaan met de bus.

Maar omdat het hier wat relaxter is als in Kathmandu, zijn we hier een dag langer.
Dus vandaag lekker hier wat slenteren,laatste souveniers kopen.Laatste reisverslag plaatsen.

En morgen gaan we op eigen gelegenheid met de bus naar Kathmandu, waar we dan nog een dag hebben voordat we aan de terugreis gaan beginnen.

Groetjes uit een zonnig Pokhara [ca 25 grd.]

Edwin

• 30 Oktober 2011 - 06:13

Ruud, Monique & Kids:

Hoi ed,
    Stoer dat je dat hebt gedaan,geen last van hoogziekte gehad? Grapje. Nog veel plezier je laatste dag en een goede terugreis.

Dikke kus van marit en sem

• 30 Oktober 2011 - 07:53

Pa En Ma:

ed weer iets apart meegemaakt wel lef vinden wij nog prettige dagen samen met de club en een goede terug reis groetjes van ons

• 30 Oktober 2011 - 10:06

Miranda:

Super!!
    Ik heb ooit foto's gemaakt van twee vriendinnen die naar beneden kwamen... mijn niet gezien daarvoor, maar ik weet van hen, dat het helemaal super is!!
    Goede terugreis!!
    Miranda